Office Assistant

Avison Young to kanadyjska firma doradcza świadcząca usługi na rynkach nieruchomości komercyjnych na całym świecie, z główną siedzibą w Toronto. W Polsce firma funkcjonuje od 2017 roku i świadczy usługi w zakresie: doradztwa inwestycyjnego, wycen nieruchomości, najmu powierzchni biurowych i magazynowych, doradztwa technicznego i zarządzania projektami. Jesteśmy zgranym, młodym zespołem, rozpoznawanym na rynku i realizującym ogólnopolskie projekty inwestycyjne i doradcze.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant.

Profil kandydata:

  • Dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność i kultura osobista,
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, ale nie jest konieczne.

Zakres obowiązków:

  • Obsługa stanowiska recepcji,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Organizacja sal konferencyjnych,
  • Pomoc przy organizacji: spotkań, wydarzeń firmowych i podróży służbowych,
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,
  • Monitorowanie i zamawianie materiałów eksploatacyjnych i artykułów spożywczych,
  • Koordynacja współpracy z zarządcą budynku i firmami zewnętrznymi,
  • Wsparcie procesu onboardingu osób dołączających do firmy,
  • Współpraca z działem księgowości, HR oraz IT,
  • Przygotowywanie dokumentów i zestawień.

Praca z nami to:

  • Praca w renomowanej, międzynarodowej firmie, a jednak w kameralnym zespole,
  • Świetnie skomunikowane biuro w centrum Warszawy,
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa),
  • Przyjazna atmosfera,
  • Udział w rozwoju dynamicznie rosnącej organizacji.

Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu proszone są o wysłanie CV na adres [email protected]